čtvrtek 10. dubna 2008

Ledy se hnuly

V pondělí jsem se díval na statistiku přístupů a místo 20-40 lidí/denně jich tu najednou bylo 98! Na www.zive.cz se o naší iniciativě zmínili. Bylo to z mého pohledu předčasné, ale zájemci o spolupráci se nyní jen hrnou.
Dávám dohromady přípravný tým.
PHP programátory mám.
Překladatele do angličtiny a francoužštiny mám.
Až budu potřebovat s čímkoliv dalším pomoci, dám vědět.

7 komentářů:

Unknown řekl(a)...

mohl by sis na vlastním blogu opravit RSS a odkazy na příspěvky?

Na novym Safari mi to hází,nekonečnou smyčku adresy webu bez odkazu na příspěvek

vrtal řekl(a)...

Ahoj, díval jsem se na to. PC (Explorer) i Mac (Safari 3.1) po kliknutí na RSS se zobrazí, to co má. Před časem jsi mne upozornil na problémy, vratil jsem zpět původní a funkční šablonu.
Zkus prosím vymazat cache Safari, cokies a odkaz na moji RSS. Potom by to snad mělo být funkční. Pokud budou další problémy, dej mi prosím info.

Unknown řekl(a)...

feed://hledamte_najdute.bloguje.cz/atom.xml produkuje články s názvem bez titulku a v lišce taky blbne

http://hledamte_najdute.bloguje.cz/rss.xml

už názvy článků,ale taky produkuje zacyklenou základní adresu + na konci adresu článku,ale ta změní

Už můžu prohlížet záznamy na webu ze Safari.

Anonymní řekl(a)...

Kyby byl potřeba někdo další na PHP, tak ne, že bych neměl co na práci, ale tohle je příležitost, které je potřeba pomoci

tonda domanek řekl(a)...

dal jsem oznameni o teto akci do prispevku ke clanku "iTunes v USA jednickou v prodeji hudby" :)

vrtal řekl(a)...

ert
Dík, možná vyzkouším jinou šablonu nebo přestěhuju blog
hroch32
Uvidíme, jak dopadne součastný tvůrce PHP a jak pokročil. V případě nouze či problému se určitě ozvu.
tonda domanek
Díky za linkování.

Anonymní řekl(a)...

Moc fajn, kdybys potreboval nejakou pomoc, dej vedet :)